(V)együnk szart: NaturAqua Emotion

Az egyik legnagyobb üzlet manapság az ásványvíz árusítása. Szegény, hülye emberek otthon szinte ingyen vételezhetnének remek vizet a csapból, helyette mázsaszám cipelik haza a százforintos ásványvizet a hiperekből-diszkontokból. Persze a jó üzletet is lehet überelni: mennyivel szebb, ha szegény, hülye emberek ízesített ásványvizet isznak, amibe kb. 10 forintnyi kemikáliát még beadagol a gyártó, s így már akár 200 forintért is el lehet adni literjét.
Leginkább a hülyéknek. Mint például én.


Történt, hogy résztvettem a Cupa Libre nevű teniszdzsemborin Balatonfüreden és Balatonudvariban. A Füred központjában levő Coop boltban veszegettem az ásványvizet, mivel a szokásos citromos csapvíz megcsinálásához nem volt kedvem. A második napon felfigyeltem az ásványvizek között feltornyozott, Emotion feliratú palackokra. Kissé untam a szimpla vizet és beugrott, hogy a Vöslauer márkában ittam már egészen kellemes ízesített ásványvizet.
Nosza!
A bolt előterében megkóstoltam a Coca-Cola Company termékét, nehogy a pályán érjen meglepetés.
Irgalom anyja, ne hagyj el!
Ez a műízű lötty annyira cukros, hogy szinte összeragasztja a szájat. Az egres és a feketeribiszke ízét természetesen nem lehet felfedezni benne, persze, csoda is lenne az ellenkezője, mivel homeopátiás mennyiségben (a homeopátia hívei most ne figyeljenek ide!) találhatóak benne. Inkább tutti-fruttis bukéjú a pancs, amihez képest a kóla is bőven frissítő, visszafogottan édes ital.
Soha többé.

NaturAqua Emotion egres-feketeribizli
Gyártó: Coca-Cola HBC Magyarország Kft., Zalaszentgrót
Forgalmazó: Coop
Beszerzési ár: 249 Ft (1,5 l)
Összetétel: NaturAqua természetes ásványvíz 93%, fruktóz-glükózszörp, széndioxid, víz, egreslé (0,9%) és feketeribizlilé (0,1%) sűrítményből, citromsav, tartósítószer: dimetil-dikarbonát, aromák

12 megjegyzés:

  1. Biztos vagyok benne, hogy igazad van, de azért ugye nem baj, ha részünkről a csapvizet sem szeretjük? Nem pezseg. :) Üdv, Caipi

    VálaszTörlés
  2. Van ebből mango-chili-s változat, nálam az tette be a kaput, de nem ittam...
    Ezt úgy tudom elképzelni, hogy az ötlet-manager-ek ott ülnek egy pörköltes ebéd után gyomorban eltelve, és gondolkodnak.
    Erre valaki a homlokára csap: Megvan csilis víz!!!! Az hiányzik..
    És már gyártják is....
    Na,de ez már hülyeség, nem? De!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Második éjjel Kenesén aludtunk egy barátomnál, na, mivel ajándékozott meg a harmadik napi teniszezésre?
      Ebből egy másik ízűvel...

      Törlés
    2. Szerintem a legjobb. Próbáljátok ki.

      Törlés
  3. Akkor én is hülye vagyok, mert nem iszom meg a hipószagú/ízű csapvizet.:)
    Bali

    VálaszTörlés
  4. Gyenesdiáson, a mi utcánkban csak havi egyszer van csőtörés. Az a minimum.
    Bali

    VálaszTörlés
  5. "A Füred központjában levő Coop boltban veszegettem az ásványvizet"

    ja mi van, neked sem bejövős a falmelléki cimbora?? Pedig olyan imádni való az a kellmes kis klórgázzal átitatott aroma!

    VálaszTörlés
  6. Annyi nagyokos hozzászólás van itt, egyesek szerintem nem is kellene tovább tanuljanak, mert ekkora adag ész már halálos adag! Csak azért mondom, mert itt kiosztjátok itt ezt az egy terméket, aztán napközben megeszitek ti is ahogy én is persze a sok agyonfeldolgozott és ízfokozókkal agyoninjekciózott kajákat amelyeket patkányjárta ipari edényekben készítenek esetleg néha olyan melósok akik vécézés után nem mosnak kezet, stb. Aztán elmegy az ember bulizni, elszív ezer cigit, megiszik 3 hekto pálinkát és ez mind egészséges, ugye? Járt valaki közületek húsfeldolgozó üzemben? Ha igen, gondolom már vega vagy. Szóval, pont ezt a szerencsétlen vizet találtátok meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont ezt, akkor, Balatonfüreden.
      Azóta kóstoltam még pár ilyen jellegű szart, de ezt nem múlta alul egyik se...

      Törlés