Reggel Délben, kellő türelemmel

Többször jártam mostanában a Haller utcában. A Soroksári úthoz közelebbi részén van egy kávézó-sütiző-reggeliző-ebédelő egység, a Reggel Délben. A meleg ételek helyben készülnek, míg a süteményválaszték jobbára beszállítóktól származhat.

Először kora délután sütiztem-kávéztam, miközben a többi asztalnál főleg ebédeltek. Klasszikus értelemben vett kiszolgálás nincs, először fizetni kell a pultnál, aztán kihozzák a cuccot. Már ha megtalálnak - a kedves felszolgáló leányok reménytelenül keringtek a benti és utcai asztalok között, szinte mindenkit megkérdezgetve, hogy vajon ki rendelte a spenótos lasagnét, vagy éppen kávét. A sütemény nagyon édes volt és a nem bonyolult rendelésre annyit vártam, hogy közben lejárt a parkolójegyem.

Másodjára reggel sütiztem, ekkor viszonylag hideg volt, csak bent ültek, kevesen. A kiszolgálás kicsit flottabb volt, de a kávé ezúttal is lassan készült el. Közben visszavittem és megmikróztattam a totál jeges karamelles almatortát, ezt ugyanis elfelejtették rendesen kiengedni, majd nagyrészt meg is ettem, mire megérkezett a cappuccino. Egyik sem volt túl jó, de az élet nem habostorta ugyebár.

(látogatás időpontja: 2023. X. 24)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése