Pinsa vagy pizza - K5 Kult Bistro

Vecsés határában akadt karitatív feladatom, utána megéheztem. Pestszentlőrincen idén már voltam egyszer a K5 Kult Bistro nevű helyen, oda ültem be megint, a lehűvösödő estében.

Néhány húsos főétel és tészta mellett elsősorban pinsát kínálnak. Ez a pizza rokona, élesztővel készül, háromféle liszt (búza, szója, rizs) keverékéből. Az átlag pizzánál könnyebb-levegősebb a tésztája, a külseje pedig ropogósabb. Úgy tűnik, terjedésnek indult a világban, hiszen már Spar hűtőpultjában is találkoztam vele.

A K5 spenótos-kolbászos pinsája (3790 Ft) deszkán-papíron érkezik és szögletes. Nem tűnik hatalmasnak, de éhesen-fázósan is elégnek bizonyult vacsorára. Olaszrizlingből tarthatnának jobbat is kidecizni, mint amit kóstoltam (Korona Borház, Eger), de a hely dicséretére válik, hogy zökkenőmentesen kiszolgálták a betérő vendégeket is, bár éppen valami rendezvény volt náluk.

(látogatás időpontja: 2023. IX. 28)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése