Paris-Brest Perbálon

Perbálra is munka céljából vetődtem, egy tinnyei ismerős nagy kertjének gyümölcsfáit terveztem megmetszeni. Jól esett volna egy kávé süteménnyel, de Budakeszin és Telkiben nem láttam ilyesmit az út mellett, míg Perbálon tábla jelezte a Piactéri Fagylaltozó nevű egységet. Szerencsésen meg is találtam, ott van a piac terén.

Fagylaltozáshoz nem éreztem elégnek a nemzeti ünnep napjának hőmérsékletét, viszont süteményeket is láttam a pultban, köztük az ilyen helyen kissé meglepő, égetett tésztás francia klasszikust. Belestem a pult mögötti műhelybe, ott csak a pogácsák kisütéséhez alkalmas masinéria van, tehát a Paris-Brest (700 Ft) és a többi sütemény beszállítótól érkezik. Ez nem baj amúgy és eléggé rendben volt, nem fáradt el a tésztája a tárolásban.

A kávé is méltányolható a magát kávébárnak (is) nevező egységben. Fizetés közben kissé belehallgattam a Magyar Péterről folyó beszélgetésbe, majd az első szabadtéri kávézás és sütizés után felfrissülve indultam metszeni Tinnyére.

(látogatás időpontja: 2024. III. 15)

1 megjegyzés:

  1. Hétvégén volt egy szúnyog a hálószobában, de agyoncsaptam egy Mikszáth Kálmán kötettel.

    VálaszTörlés