Stühmer szaloncukrok és a termékfejlesztés (?)

Évek óta a Stühmer márkájú szaloncukrokat vásároljuk, bár aranyáron (bonbonáron) mérik őket. Gyakran a fára sem tudtak felkerülni szegények, mert megtaláltam őket karácsony előtt...

Idén aztán változás történt: bár Kamilla ki is rakott a komódra időnként pár szemet, nem támadt kedvem keresgélni a többi után. Valami változott a beltartalomban - sajnos nem izgalmasabbak-átütőbbek lettek.

A változás legerősebben a mákos, tejcsokoládé burkolatú példányban érhető tetten. Ez korábban igen intenzív volt, most csak pislákol benne a mák íze. A karamellásnál a változás kevésbé markáns, de ott is érezhető. Ráadásul mintha néhány íz a korábbi étcsoki helyett tejcsoki bevonatot kapott volna, bár ebben nem vagyok biztos.

Vajon már olyan jól fogyott a szaloncukruk, hogy ehhez kellett igazítani a gyártási technológiát Stühmeréknek?

7 megjegyzés:

  1. First world problem

    VálaszTörlés
  2. A blogom tipikus olvasóinak ez valószínűleg problem (lehet).

    VálaszTörlés
  3. Épp most (karácsony után) rendeltünk tőlük a páromnak konyakmeggyet. Ragaszkodott a márkához (a Stühmer-féle Leleihez), merthogy olvasta valahol, hogy olyan, mint régen. Neki be is jön az újévkor érkezett csomag tartalma, nekem kevésbé. Bár szerinte ez a szívtranszplantáció miatt megváltozott ízérzékelésemnek tudható be (ami részben igaz is), de nekem nem tetszett, hogy a félkilónyi mennyiséget tartalmazó zacsiból véletlenszerűen kiválasztott mindkét darab kotyogott (valahol elveszett belőle a konyak), némelyik darab csomagolása kívülről is ragad, és a beltartalom ízét sem éreztem valami elsöprőnek. A cukrom miatt nem tervezek további példányokat kóstolni, de én többet vártam tőlük...
    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy melyik márka igazán jó konyakos meggyben, többnyire csalódások értek az utóbbi években. Lehet, hogy ebben is valami nagyon pinduri gyártót kell keresni, mint kolbászban.

      Törlés
    2. Igazad lehet, én is évek óta egy jóbarátom családi gazdaságából veszem a kolbászt, a felénk kapható bolti (és jó néhány piaci) példányok jó része nem megfelelő minőségű ( és / vagy az árukat érzem túlkapásnak).
      Üdv.

      Törlés
    3. Az a jó, amíg valaki szinte magának csinálja. Ha már eladás a fő cél, akkor romlik a cucc, ha pedig bekerül a marketekbe, akkor vége.

      Törlés