Négy Muskétás és egy köretcsere

A Négy Muskétás nevű egységet (Tétényi út - Bártfai utca sarok) teniszezés után látogatom. A haverjaim korábban rendszeresen foglalták is a játékok után a kerti szaletlit. Igazi hardcore magyaros konyha, a modernitás és a gasztroforradalom szele meg sem érintette.

Leggyakrabban bakonyi módra készült sertésbordát rendelek. Olyan, mint otthon, azzal a különbséggel, hogy otthon több gomba kerül bele és inkább szűzérmét használunk. Legutóbb viszont rántott bordát kértem, mivel az adag felét otthonra, édesanyámnak szántam, borsófőzelék mellé. A Négy Muskétásban számos étel mellett szerepel köretként a nagy magyar klasszikus, a vegyes köret. Enyhén szólva nem kedvelem, ezért inkább egy paradicsomsalátát kértem a hús mellé. A pincér csodálkozott, majd rögzítette a rendelést.

Fizetéskor ért a meglepetés: teljes áron (3950 Ft) számlázták az ételt, és külön 900-ért a paradicsomsalit. Mint fentebb írtam, a Négy Muskétás igazi retro vendéglő, de ez a kérésem talán még a szocializmusban is teljesült volna úgy, hogy csak a két kiegészítő elem különbségét (200 Ft) számolják fel.

Nem voltam nagyvonalú a jattban, mert nehéz természetű vagyok...

(látogatás időpontja: 2023. IX. 4)

3 megjegyzés:

  1. Menj holnap is, érdemes támogatni a helyet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként érdemes tényleg, ráadásul holnap is ott teniszezem mellette, csak 14 órakor még nem szoktam ebédelni. Inkább beülök az Édes Sáriba kávézni-sütizni.

      Törlés