Garnéla/királyrák - Fióka

Rég jártam a városmajori Fióka étteremben, még a járvány előtt. Azóta koncepcióváltás történt, kisadagos étlap fogadott. Éhes nem voltam, inkább kíváncsiságból ültem be, így ez nem zavart.

Éttermeinkben előszerettel királyráknak ferdítik az óriásgarnélát. Egy ilyen pincsót kértem, királyrákot padron paprikával és chilivel (4000 Ft). Természetesen garnéla volt a tányérkán, 5 db, 3-4 apró paprika kíséretében. Ehhez az ételhez ildomos lenne adni valami kenyérneműt, mondjuk egy pici házi gyártású bucit vagy legalább pár bagettkarikát, de ilyen nem érkezett. Más rosszat nem lehet rá mondani, a garnélák friss hatásúak voltak.

A Fiókának palackoz a Zelna borászat Fióka Szabadon néven egy olaszrizlinget, ebből kértem egy pohárral (1400 Ft), nem volt nagy élmény.

Mintha kevesebb lenne a vendég, mint az étterem fénykorában...

(látogatás időpontja: 2023. VIII. 19)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése