Folytatás (csekély intenzitással)

 2020-ban jelentkeztem itt utoljára. Akkorra fogyott ki bennem teljesen a lelkesedés, ráadásul (szerencsére) annyira megszaporodtak a jó éttermek, hogy még a fővárosban is illuzórikussá vált, hogy képben legyek. Annyira már nem is érdekelt a gasztronómia világa, hogy irdatlan pénzt költsek erre a hobbimra. Utána jött a vírus, rengeteg hely bezárt, új helyek nyitottak, a korábbi, éttermekkel kapcsolatos tájékozottságom szinte megszűnt. A blog tolása helyett az Index éttermes fórumára írogattam be ritkás tapasztalataimat.

Két dolog késztet most a blog részleges felélesztésére. Az egyik az, hogy a szolgáltató (Blogger) törölte a blog aktuális/friss információt ugyan már régóta nem tartalmazó, de nekem kedves budapesti éttermi ajánlóját. Valaki feljelentett, ha jól értem, és a mesterséges vagy emberi (un)intelligencia megállapította, hogy megsértettem a szolgáltató "közösségi irányelveit", vagy mi a faszt. Ezt természetesen nem értem, hiszen itt kizárólag nyelvhelyesen megfogalmazott, kulturált tartalom jelent meg, és eztán is így lesz, az ajánlót pedig hamarosan kiteszem újra. A másik dolog (késztetés) pedig az, hogy az Index fórum alig tucatnyi törzstagja közül ketten is a trágárkodásban vélték meglátni ottani szövegeim lényegét, míg az egyik törzstag engem támogató beírása a megjelenése után kevéssel eltűnt. Ezt sem értem, de nem kell értenem mindent, ugye.

Természetesen eszemben sincs a korábbiakhoz hasonló igényességű tartalmat gyártani ide. Kizárólag rövid, nagyon kevés melót igénylő, fényképek nélküli posztok lesznek, napi gasztronómiai élményeimről, ha éppen akadnak olyanok. Másrészt berakom majd ide is az Index boros fórumán megjelenő rövid borleírásaimat, szintén fotók nélkül.

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. No.
      Írj oda helyettem, minden szorgos kéznek megvan a helye.

      Törlés
  2. Puncit, dekoltázst, faszt és szopást vár a nép tőled, írj még ollókirály!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztatást, de mint fent írtam, itt kizárólag nyelvhelyesen megfogalmazott, kulturált tartalom szokott megjelenni, és ez a jövőben is így lesz.

    VálaszTörlés
  4. Tűkön ülünk, teljes magyar gasztro várja cikkeid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az önbizalmam elégséges, de ilyen irtózatos olvasói elvárásnak biztos nem fogok megfelelni...

      Törlés
  5. jeeee, tök jó, hogy újra írsz ide

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz, de csak ilyen rapid bejegyzések lesznek mostanában.

      Törlés
    2. pont jók ezek nagyon

      Törlés
    3. Az jó, mert nekem is tetszik: ebből a műfajból egyet max. 8-10 perc alatt megírok.

      Törlés
  6. Én is nagyon örülök a visszatérésednek. Szívátültetés után a kényszerpihenő alatt jólesik az új posztokat olvasgatni... Köszönöm!

    VálaszTörlés