Casa Piadina - a lepények (hűtő)háza

A Rózsadomb aljában meghúzódó Casa Piadinával többször szemeztem, de ennél tovább nem jutott a kapcsolatunk. Legutóbb már a lepények mellett vékony tésztával készülő pizzát is reklámoztak, ez adta az impulzust, hogy betérjek.


Az Emilia Romagna tartományban úton-útfélen (leginkább útszélen) kapható piadinát nem kóstolom meg, de a vékony tésztával készülő pizza (salame piccante: csípős nápolyi szalámi, paradicsomkarikák, 1650 Ft) majdnem minden igényt kielégít. A tészta tényleg vékony, a széle roppan, paradicsomszósz lehetne rajta több - talán csak azért spóroltak vele, mert ezen a verzión néhány szelet friss paradicsom is megbújik a szalámik alatt.


Ebédidő van, a pizza nem túl laktató, de ebédre elég, viszont ha már itt vagyok, kérek egy tiramisut (750 Ft). Ez is rendes darab, kellően krémes, nem túl édes, érzékelhető mennyiségű amarettó van a krémben. A piskótát jobban beáztathatták volna, csak milliméter mélységben kávés, de legalább puha.

A Casa Piadina kellemes minőséget produkál, az árakkal vagyok gondban egy pöppet. Értem én, hogy a hely szelleme kötelez, de ennyi pénzért - a pizzák alig valamivel vannak a legjobb fővárosi pizzériák alá árazva - ennél jóval komfortosabb körülmények között is ehetünk hasonlóan jó, vagy még jobb pizzát. A pinduri belső helyiségben ugyanis elviselhetetlenül meleg van, a többféle fűtőalkalmatossággal ellátott, műanyag fóliával burkolt teraszon pedig úgy 15 fok. Az utóbbit választottam, de hosszan nem szívesen üldögélnék ott télen...

www.casapiadina.hu
(látogatás időpontja: 2013. II. 18)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése