Édes angol illúzió - Tiptree 'Old Times' narancslekvár

Egyik kedvencünk a kesernyés, angol stílusú narancslekvár. Hol gyártanának autentikusabbat, mint Angliában?


A Fény utcai piacon láttuk meg ezt a bizalomgerjesztően minimalista címkével ellátott angol lekvárt. Kérdésemre az eladó megerősített(e), nagyon gyümölcsös és egyáltalán nem édes. A hazai forgalmazó - részletes adatokat nem közlő - matricája véletlenül pont az összetételt jelző részt takarta a hátcímkén...
Otthon aztán kiderült a szomorú valóság, ez is egy cukordomináns példány. Nem olyan rettenetes, mint az Ikeáé, de elég sokkal édesebb annál, amit szeretünk.

Tiptree 'Old Times' Orange
Gyártó: Wilkin & Sons Ltd., Anglia
Forgalmazó: Szega Camembert Kft., Budapest
Beszerzési ár: 1125 Ft (340 g)
Összetétel: cukor, narancs (30 g/100 g)

2 megjegyzés:

  1. Pont ma voltam a British Store-ban, és nézegettem narancslekvárokat, de végül nem vettem, van otthon Giu-tól is egy olasz, még azt sem bontottam ki. Majd ha kóstoltam, beszámolok, de ha legközelebb találkozunk, kapsz a saját tavalyi próbálkozásomból, mert én azt túl keserűnek találtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd bemutatom, mint igazi, Ehran-féle angol narancslekvárt. :)

      Törlés