(V)együnk szart: Mini kakaós csiga

Ebben a rovatban elég rég született bejegyzés, talán ezért vásárolta meg e kitűnő terméket Kamilla...


Szóval értem én, hogy a hátrányos helyzetű gyöngyösi térség foglalkoztatása fontos dolog, és kakaós csiga néven általában borzalmas dolgokat etetnek szerencsétlen honfitársaikkal a drága magyar pékiparosok, de empátiám még nem teszi élvezhetővé ezt a példányt. A nájlonzacskóban megbújó beltartalomra nem szeretnék sok szót vesztegetni: mintha puha ipari gumit rágcsálnánk, amiben van egy kevés, némi jóindulattal kakaónak nevezhető cukorkenőcs.
Élelmiszernek látszó tárgyat nem dobunk ki, megettük ezt is. Nézőpont kérdése, előny vagy hátrány, hogy 3 nap alatt nem változott az állaga (gyaníthatóan a Soft'R nevű mesés összetevőnek köszönhetően).
A zacsin szereplő felirat szerint melegen még finomabb. Nem próbáltuk ki, nekünk bőven elég finom volt hidegen is.

Mini kakaós csiga
Gyártó: Két Sz Kft., Gyöngyössolymos
Beszerzési ár: - (250 g)
Összetétel: búzaliszt, margarin (növényi olajok és zsírok, hidrogénezett növényi olajok és zsírok, víz, savópor, étkezési só, emulgeáló szer: szójalecitin, zsírsavak mono- és digliceridjei, savanyúságot szabályozó anyag: citromsav, tartósítószer: kálium-szorbát, színezék: béta karotin, aromák), cukor, élesztő, tejpor, tojáspor, só, vaníliaaroma, vaníliacukor, Soft'R; töltelék: cukor, kakaópor

5 megjegyzés:

  1. És tényleg megettétek? :-o

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy sokszor nem így tűnik, de nem vagyok túl válogatós... azért a csigák többségét meghagytam Kamillának. :)

    VálaszTörlés
  3. És hogyé adták a hátrányos helyzetűek a csigát? :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem jegyeztem fel az árát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is éppen erről a termékről értekeztem a blogban, mikor a csomagoláson található pontos feliratot keresve (az eredeti zacsit kidobtam) megtaláltam az írásotok/od. Ugyanez a véleményem!

      Törlés