Bellozzo - gyorsposzt

A Bellozzo nyitását az Oktogonon nagy halleluja kísérte a promotáló hajlamú bloggerek és bloggerinák részéről. Olvastam eredeti receptekről, 8 órán át főzött bolognai raguról, fantasztikusan menő enteriőrről és még ki emlékszik, miről. Kamillával tegnap enni vágytunk az esti "borklub" előtt és pont sikerült egy miniatűr szabad parkolóhelyet találni az Andrássy út túloldalán.


Fényképezőgép nem volt nálam és egyébként se érdemes sok karaktert szánni élményre. Valami nagyobb szabású helyet vártam, de a Bellozzo a szomszédos Burger King egy részének lecsípéséből keletkezett, pár asztal van a hosszúkás helyiség végében. A szisztéma vapianós: a tészta elkészültét a pult előtt, intenzív fokhagymaillatban fürdőzve várhatjuk ki, itt is fizetünk evés előtt.
A tészták állaga rendben van, de ez már nekem túl street food: egy leülős helyen nem óhajtok azonosítható mennyiségű gorgonzolát nem tartalmazó gorgonzolás tésztát hungarocell tálkából, ezüstszínű műanyag evőeszközzel enni 1790 forintért, viszonylag kis adagban. A beharangozók szerint 8 órát főzött és "egészen különleges" bolognai mártásra (azt Kamilla kóstolta) nem is vesztegetnék szót.
A szomszédos asztaloknál látott kicsiny pizzák szimpatikus külleműek, de azokat még kevésbé vonzó műanyag késekkel és villákkal kienni/kitúrni a fedő nélküli pizzás papírdobozokból.
A gyomrunk előbélelésére a syrah-kóstoló előtt a Bellozzo nagyjából megfelelt, de ahhoz sokat kellene engem ingyenetetni, hogy törzsvendég legyek...

www.bellozzo.hu
(látogatás időpontja: 2016. I. 30

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon ki van találva ez a hely, aztán még sincs kitalálva...

      Törlés
  2. Maradok a Vapiano-nál, ha már ilyen helyre mennék.Jó ,hogy nem nekem kellett csalódnom, megtetted helyettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok gyakori látogató a Vapianókban, de ennél mindenképp jobb élmény. Az étel önmagában nagyjából hasonló szintű.

      Törlés
  3. Chhhhö nagyon is jó ott a kaja������

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem állítottam, hogy rossz, de minket azóta se késztetett újabb látogatásra.

      Törlés