A blogger, a Blogger, a káosz és a vaníliaöntet

Szűk két héttel ezelőtt már voltak problémák a Blogger szolgáltatással. Először csak az tűnt fel, hogy nem érkeznek hozzászólások (ez persze lehetett véletlen is), aztán nem lehetett posztolni, kissé később pedig azt vettem észre, hogy eltűntek az akkortájt írt, elmentett változtatások, cikkrészletek. Végül egyik reggel nem a nickem, hanem a keresztnevem jelent meg a posztok alatt, vagyis a profilom önjáróvá vált, valami átállítódott benne. Meglepő és mulatságos volt, kezdtem azt hinni, meghekkeltek.

"Vaníliaöntet" egy budai étteremben

Pár nap után megoldódni látszott a probléma, aztán e héten újra kezdődött. Már nem csak a szerkesztőfelületre nem lehetett belépni a Firefoxból, hanem egyáltalán a Bloggerbe se, a blogról eltűnt a hozzászólások és a követők boxa. A korábbival ellentétben ezúttal semmi figyelmeztetés nem érkezett a platform hatalmas gazdájától (Google), így pár nap után tanácsot kértem Ehrantól. Kiderült, hogy Explorerben valamivel jobb a helyzet, majd nekiláttam az ilyenkor megszokott fejfájdító, hosszadalmas, viszont gyakran értelmetlen kísérletezésnek, pl. ismételten új jelszót kértem és rendszert visszaállítottam. Nem történt pozitív változás, ekkor a Blogger support oldalára tévedtem, ahol már napok óta izgatottan tárgyalták a témát a frusztrált hobbisták vagy Blogger alapon üzleti honlapot működtető arcok.
Bájos, hogy a Blogger illetékesei még arra se veszik a fáradságot, hogy időnként empatikusan bekapcsolódjanak a társalgásba. Azért találtam használható tanácsot a sok ötlet között, a sütik (cookie) és előzmények törlése után sikerült belépnem, így újra tudok írogatni gasztronómiáról, ha van kedvem. Most éppen nincs, de talán a fentiekkel tudok segíteni néhány itthoni Blogger felhasználónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése