Bátor Tábor, Napra

Szombat este részt vettem a Bátor Tábor részére a Malackaraj által szervezett adománygyűjtés ajándékainak sorsolásán. Ott volt több gasztroblogger és állandó vitapartnerem, Ehran. Örömmel konstatáltam, hogy olyan kezdeményezésben vettünk részt, ahol a gálaest nem emésztette fel az összegyűjtött pénz nagyobbik részét...
A helyszínen osztogatott Magyar Narancsban felfedeztem, a Fáklya Klubban játszik az általam eddig csak hírből ismert folkrock zenekar, a Napra. Még korán volt, mikor a Csengery utcába értem, ezért megvacsoráltam az Andrássy úti Millennium Pippóban. A pizza és a tiramisu is jó volt, míg a számla és az engem kiszolgáló félkedves, többnyire olaszul köszöngető pincérlány kevésbé nyerte el a tetszésem.
Fél éjfélkor értem újra a klubba, már javában dübörgött Both Miklós zenekara, a Napra.


Forrás: www.langologitarok.blog.hu

Nem szeretném hosszasan elemezni a fantasztikus zenét és a beatkorszak hajnalát idéző hangosítást, de annyit ki kell mondanom: Both Miklóshoz hasonló virtuóz az ifjú Tátrai Tibusz óta nem fogott gitárt a kezébe Magyarországon. Az iszonyatos zúzás közben/mellett maga játssza - gitáron - a hegedűszólamok egy részét is, ráadásul elég jól énekel. Both picit több visszafogottsága talán hasznára válna a Napra befogadhatóságának, de mit tehet egy olyan gitáros, akinek a gitár nem hangszere, hanem testrésze.
Mint Jimi Hendrixnek volt, egykoron...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése