(V)együnk szart: lasagne az Aldiból

Az életünk teli van kísértésekkel. Amikor ezt az olcsó félkész tésztát megpillantottam az Aldi hűtőpolcán, arra gondoltam, hogy annyira rossz nem lehet, hogy 1000 forintot ne érjen meg.


Ha röviden akarnám folytatni, már csak ennyit írnék: de, lehet.
Az alumínium tálca tartalmát 30 percig sütöttük 190 fokra melegített sütőben, az elkészítési útmutató szerint. Aztán megettük volna, ha Kamilla meg bírja enni...
Az összetevők elvileg elfogadhatók, ezt egyébként is átböngészem vásárlás előtt. A hiba valószínűleg a sűrített paradicsom + tejsav párosban van: irtózatosan savanyú minden falat. Az egyéb problémákat (arányaiban kevéske hús, tartás nélküli tészta) ennyi pénzért meg lehetne bocsátani.
Én általában mindent megeszem, ami nem romlott és kifejezetten gyűlölök ételt kidobni. Ebből a lasagnéből a második adag már nekem se ment (le).

Good Choice Lasagne Bolognese
Gyártó: Condeli GmbH, Reichenthal, Ausztria
Forgalmazó: Aldi
Beszerzési ár: 990 Ft (1000 g)
Összetétel: ivóvíz, sertéshús (23%), durumbúzadara, paradicsomsűrítmény (6%), paradicsom (6%), sajt (6%), repceolaj, keményítő, vöröshagyma, tejpor, tojásfehérje, búzaliszt, módosított kukoricakeményítő, étkezési só, maltodextrin, vaj, tejfehérje, laktóz, fűszerek, fűszerkivonatok, tojás, cukor, fűszernövények, sárgarépapor, étkezési sav (tejsav)

4 megjegyzés:

  1. nagyon szeretem az aldis lazannyát, de nem ezt! :D
    a good choice (saját)márkás változatot konkrétan nem is láttam még az aldiban, ami persze semmit sem jelent. :)
    viszont van a mirelit részlegen, a pizzák környékén PAPÍRdobozos lazannya, egy húsos és két zöldséges változatban. nem a világ legjobb étele, de kellemes ha hirtelen akarok vmi készételt. 800 Ft / adag, 400g.
    a mediterrán zöldséges a kedvencem.
    (az alu dobozos spárosnál sokkal jobb)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ár alapján az jobb lehet - egyszer kipróbálom.

      Törlés
  2. Én vettem ilyen kaját, és semmi baja ,csak barnára kellett sütnöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barnára sütés eltünteti a savanyúságát?

      Törlés