Ha - Il Terzo Cerchio

Ha nem sikerült volna meggyógyíttatni a laptomomat, itt jó időre befejeződött volna a blogolás, mivel az éttermi képekből nincs másolatom, minden azon a winchesteren van.
Ha az Il Terzo Cerchióban szegény atyám nem háborodott volna fel pár éve egy irritálóan kolbászszegény kolbászos pizzán, ettem volna ott azóta is.
Ha le tudtam volna parkolni szerdán a Dohány utca zsinagóga körüli részén, nem vacsorázom az Il Terzóban.


De nem tudtam leparkolni, hanem továbbautóztam a Nagykörút felé, és csak a Zara Hotel előtt találtam szabad helyet. Az elegáns Arazhoz nem voltam illően öltözve a teniszpályáról jövet, így az Il Terzo újabb esélyt kapott és pizzában remekül teljesített: a spenótos-olasz kolbászos-gombás pizza (2450 Ft) tésztája talán jobb volt, mint eddig bármikor.
Tiramisuból (1250 Ft) korábban is itt adták az egyik legautentikusabbat Budapesten. Most se történt másként, teljesen elégedetten távoztam.

www.ilterzocerchio.hu
(látogatás időpontja: 2015. IX. 16)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése