Cine Cittá (Campona) - nézek, mint a moziban

Múlt pénteken árut vittem Szigetszentmiklósra az özönvízben, majd visszafelé betértem a Camponába. A főbejárat mellett, a Leroy helyén tavaly olasz étterem nyílt Cine Cittá néven. A bejáratnál hívószavak (nápolyi stílusú pizzák, házi készítésű tészták, a tulajdonos maga főz) és csalogató ajánlatok: ebédmenü (1390 Ft/3 fogás), elviteles Margherita pizza menüben (32 cm pizza + kóla + profiterol) szintén 1390-ért. Nem voltam nagyon éhes, de nem reggeliztem...


Az asztalon lévő, heti ebédmenüt soroló papiroson felfedeztem, hogy a menüt a pláza dolgozóinak kedvezményes áron (1000 Ft) adják; és főétel helyett bármikor lehet választani 27 centis pizzát is, négyfélét (margherita, sonkás, gombás, szalámis). Ettől felvidultam és eldöntöttem, hogy mi lesz a könnyű ebédem: egy kicsi pizza. Mivel a bejáratnál elhelyezett táblán atomjól nézett ki a margherita (sok paradicsomszósz, szellősen, csomókban felrakott mozzarella, bazsalikom), azt kértem, és egy őszilevet.
A kiérkező pizza nem hasonlított a fotóra, egyenletesen beterítette a sajt, bazsalikom sehol. Viszont a tésztája tényleg jó volt, szélen roppanós-rugalmas, könnyed.
Kíváncsian vártam, hogy mi szerepel majd a számlán.
Nos, nem sikerült megsaccolnom az eredményt, ugyanis az á la carte normál (32 centis) margherita árát számították fel, 1400 forintot, plusz 400-at az üdítőért.
Így esett, hogy 10 forinttal többet fizettem egy kicsi pizzáért, mint az ezt tartalmazó 3 fogásos menüért - ez egy igen-igen kemény világ.
Bár jattot adtam, én se lehetek mindig nagyvonalú... tehát megírtam...

www.cinecittarestaurant.hu
(látogatás időpontja: 2014. IX. 12)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése